16 febreiro, 2016

No lugar de Catherine Wellesley

A miña vida xa era cómoda dende que eu nacín en Dublín, pois o meu pai foi o segundo Baron Longford e disfrutabamos de numerosos privilexios da nobreza. Eu era unha dama da alta nobreza irlandesa e vivía rodeada de luxos e diversións. No meu fogar celebraban banquetes e bailes refinados, cos hóspedes de altos cargos e con moita reputación. Eu medrei feliz nun mundo de rosa.

Un día en 1796, cando tiña nada máis que 23 anos, atopeime cun home aposto de 27 anos chamado Arthur Wellesley. El chamoume a atención desde o primeiro momento, foi amor a primeira vista. Cortexoume durante meses, as miñas amigas pensaban que non valía a pena xa que el non tiña perspectivas económicas nin unha carreira definida, polo que non podería manter ou crear unha familia acomodada. El pediu a miña man ata dúas veces, pero o meu pai negouse a dar o seu consentimento, polas mesmas razóns que deron as miñas amigas. Eu o amaba e quería estar con el e el comigo, pero nesta sociedade querer non é importante, só as conveniencias importan.

Arthur decidiu alistarse no exército para facerse merecedor de min. Foi a Holanda e a afastada India. Durante os 12 anos que estivemos separados, moi angustiantes, non tivemos ningún contacto directo. Debido a iso, eu acabei converténdome nunha muller pouco arreglada e ansiosa, non podía superar algo así, eu non podería vivir sen el ou pensar que algo grave podería acontecerlle.

Arthur converteuse nun home establecido, cunha boa posición e unha boa situación financeira. Cando el volveu para reunirse comigo, pediu a man ó meu irmán, que esta vez aceptou o matrimonio.

Ao cambiar desta maneira, pensei que non lle gustaría, que xa non me quería , pero el era un home de honor e continuamos o noso compromiso. Casamos o 4 de outubro de 1806. Foi un día especial para ambos, pero eu xa non sentía o mesmo, eu cambiei a miña aparencia e o meu carácter, pero continuaba querendo estar comigo.

En 1808 Arthur foi á guerra napoleónica. Escribiume cartas contándome historias como: derrotou aos franceses na Batalla de Rolliça e na Batalla do Vimeiro, en 1808. Arthur foi brevemente reclamado a Inglaterra. Mentres tanto, Napoleón chegou a España coas súas tropas e, cando o comandante en xefe, John Moore, morreu durante a Batalla da Coruña, Arthur foi nomeado comandante de todas as forzas británicas en Portugal, volvendo á península en 1809. Neste ano, derrotou a un dos exércitos do rei José Bonaparte (irmán de Napoleón) na batalla de Talavera.

Despois de semanas sen recibir ninguna carta, por fin chegou unha, Arhur  contoume que, xunto co seu exército, invadiu Francia, literalmente, pero foi derrotado polas forzas francesas en Tolosa. Logo tras esta batalla, Napoleón foi exiliado para Elba en 1814. Por todo isto, el foi aclamado como un heroe e conquistador, e foi nomeado duque de Wellington.

Pero os conflitos non remataron aquí, o meu home seguiu en guerra porque o 26 de febreiro de 1815, Napoleón deixou o seu exilio en Elba para volver a Francia, recuperando o control do país, que insistente. Arthur encabezou a reforma da alianza contra el. Deixou Viena para comandar as forzas aliadas na campaña de Waterloo, situándose en Bélxica coas tropas prusianas de Gebhard von Blücher Leberecht e loitando primeiro na batalla de Quatre Bras, para volver, catro días despois a enfrontarse Napoleón na batalla de Waterloo, onde foi finalmente derrotado, abdicando de novo o 22 de xuño e sendo deportado posteriormente a remota illa de Santa Helena.

Por fin volveu a casa e, aínda que a nosa relación non era a mesma, eu sentinme moi orgullosa de ser a esposa dun home tan honrado e loitador como Arthur Wellesley.


Ningún comentario:

Publicar un comentario